"האיש והאגדה" • זייברט העניק אזרחות כבוד לאריה דרעי

הגאון רבי שמעון בעדני אמר בטקס כי ''היום בבני ברק בכל רחוב יש תלמוד תורה. על מי שעוברים למען הציבור גומלים להם מהשמיים. אני מברך את השר אריה דרעי שתורם עשרות שנים יומם ולילה לתלמידי תורה''
איתי גדסי 1 Comment on "האיש והאגדה" • זייברט העניק אזרחות כבוד לאריה דרעי

זייברט: האיש והאגדה שהעיר בני ברק לא היתה נראית כך בלעדיו • דרעי: משרדי הממשלה ישלמו ארנונה מלאה על המבנים שלהם • ביקש: אל תשאירו תלמידות ספרדיות בבית

הגאון רבי שמעון בעדני אמר בטקס כי ''היום בבני ברק בכל רחוב יש תלמוד תורה. על מי שעוברים למען הציבור גומלים להם מהשמיים. אני מברך את השר אריה דרעי שתורם עשרות שנים יומם ולילה לתלמידי תורה''
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הפנים אריה דרעי קיים היום סיור בעיר בני ברק כאורחו של ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט.

בטקס חגיגי באולם ישיבת מועצת עיריית בני ברק, העניק ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט אזרחות של כבוד לשר הפנים והשר לפיתוח הפריפרייה הנגב והגליל הרב אריה דרעי, במעמד חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול רבי שמעון בעדני חברי מועצת העיר וראשי הערים החרדיות גוטרמן, אבוטבול, גרשי, רובינשטיין, ועוד.

על אות אזרחות הכבוד של עיריית בני ברק חתמו באופן מיוחד גם חבר מועצת החכמים הגר"ש בעדני, רב העיר הגרמי"ל לנדא והגר"י זילברשטיין שביקשו לצרף את חתימתם לצד ראש העירייה חנוך זייברט סגניו וחברי מועצת העיר.

הגאון רבי שמעון בעדני אמר בטקס כי "היום בבני ברק בכל רחוב יש תלמוד תורה. על מי שעוברים למען הציבור גומלים להם מהשמיים. אני מברך את השר אריה דרעי שתורם עשרות שנים יומם ולילה לתלמידי תורה".

ראש העיר אמר: השר הרב אריה דרעי פועל למען בני ברק ארבעה עשורים. האיש והאגדה שהעיר בני ברק לא היתה נראית כך בלעדיו. העיר בני ברק אומרת לך תודה גדולה על כל העשיה הברוכה.

השר דרעי אמר בדבריו: "הסתובבתי כל היום בעיר ואני נפעם. עיר תורה וחסד, אני מודה לבורא עולם שהיתה לי את הזכות הקטנה לתרום את חלקי לבני ברק. יש שלום בכיר בין כל הקהילות, חיים ביחד, עובדים ביחד זה סוד ההצלחה. המצב הכלכלי הולך ומשתפר ובני ברק תהיה רשות איתנה ללא מענק. הרשויות החרדיות שכל ראשיהם יושבים כאן הם מגזר לכל דבר. אם חייבים לעבוד ביחד ובתאום כמו המגזר הדרוזי. אתם עושים עבודה מעולה אך מתמודדים עם בעיות תקציביות ומשאבים קטנים".

השר דרעי הוסיף ואמר לראשי הערים: "אנחנו מתכוונים לבטל את עיר עולים וכל משרדי הממשלה ישלמו ארנונה מלאה על המבנים שלהם. נקים קרן בת 500 מיליון שקלים ונסייע לערים ויישובים חלשים".

בסיום אמר השר דרעי: יש לי בקשה אישית ממכן שמאד מעיקה עלי ועל אנשים רבים. אסור שתלמידות ספרדיות יישארו בלי מוסדות לימוד. אני יודע שחלה התקדמות עצמה בנושא אך צריך להוריד את הנושא מסדר היום. אני מקבל פניות מחילונים ומכלי תקשורת חילוניים ששואלים מדוע זה קורה, מדוע יש אפליה במוסדות חרדיים ואני מבקש מכל ראשי הערים ומכל מנהלי המוסדות לפתור את זה ולמנוע מקרים שתלמידות ספרדיות יושבות בבית ולא הולכות למוסדות לימוד".



1 תגובות

מיין תגובות